Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Prosím o pomoc v nouzi.

Prosím o pomoc v nouzi Moc prosím o pomoc,já a má rodina jsme na dně a nevím jak dál. Už nevíme co máme dělat a proto prosím o pomoc pro svou rodinu kterou miluji.

Prosím o pomoc v nouzi

Jmenuji se Luboš Hero.Já a má rodina bydlíme v obecním bytě v Dobroníně kde platíme 5200kč nájemné.

Jsem bez práce kterou usilovně hledám,vloni jsme si adoptovaly malou holčičku kterou milujeme.Žena pobírá asi 3400 rodičovský příspěvek.Já jsem veden na Úřadě práce v Polné ale už nemám nárok na podporu v nezaměstnanosti.Od sociálního úřadu dostáváme 1600 na bydlení a já dostávám asi tak 900 kč .Už nevím jak dál,Nemáme na telefon-na volání možným zaměstnavatelům,nemáme na jízdu vlakem-na hledání zaměstnání v Jihlavě.Hledám jakoukoliv práci,Učil jsem se zahradníkem – sadařem ale řadu let jsem pracoval jako skladník.Byl bych vděčný za práci kterou bych dostal.Nevím jak uživit mojí rodinu,nemohu se obrátit o pomoc na mojí matku-byl jsem od narození v dětské domově v Nechanicích.Již jsem zkoušel kontaktovat mojí matku ale nechce mě znát.Nemohu ani požádat o bankrot,musel bych být zaměstnaný a mít 9000 hrubého.Nemám už nikoho kdo by nám pomohl.Nevím jak dál.Moc Vás všechny prosím o jakoukoliv pomoc.Řadu let jsem pracoval v Hypermarketu Albert na pozici skladník ,pracoval jsem tam 2 roky-čekal jsem že my už konečně dají smlouvu na neurčito ale raději místo mě vzaly člověka z úřadu práce.Prosím poraďte nám-prosím pozte nám.

S pozdravem Luboš Hero

adr:Šeříkova 227

Dobronín

58812

Autor: Luboš Hero | středa 2.2.2011 15:40 | karma článku: 13,76 | přečteno: 1971x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Poslanci se rozhodli umožnit prodej některých lehčích drog, ale jen dospělým

3. května 2024  10:38,  aktualizováno  13:37

Přímý přenos Dospělí si v Česku budou moci koupit lehké drogy jako HHC, kratom nebo konopí s nízkým obsahem THC,...

Při čelním střetu zemřela těhotná spolujezdkyně, řidička jela v protisměru

3. května 2024  13:31

Dopravní policisté i kriminalisté stále šetří tragickou nehodu, která se stala minulý týden u...

Požár v garáži způsobila baterie elektrokoloběžky, škoda dosáhla půl milionu

3. května 2024  13:21

Čtyři jednotky hasičů musely dnes zasahovat u ranního požáru garáže v České Rybné nedaleko Proseče...

Na Chebsku vjel vlak do spadlého stromu, zaseklý kmen soupravu zvedl z kolejí

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 13:15

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek odpoledne v úseku mezi Velkým Luhem a Skalnou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x