Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Safra, nějak mi nejde dohromady tento článek s Vaším následujícím: 

http://hero.blog.idnes.cz/c/381251/Firma-PPF.html#t2

čím to, že se Váš styl vyjadřování tak zásadně změnil?

0 0
možnosti
MS

To jste na tom byl docela dobře. My se brali v roce 1968. Já žádné peníze, protože jsem byla studující. Manžel plat učně 3. ročníku 800,- měsíčně protože se po gymplu dálkově vyučil. To bylo prvního půl roku. Pak manžel vojna a já s dítětem 750,- kč zaopatřovací příspěvek. Žádné ubytování. žádné obědy.

1 0
možnosti
DP

D48a52d36a70k 33P88e32t36r

26. 11. 2013 12:15

Na otázku jak to chodilo jste odpověděl zcela přesně, Dobře.

1 1
možnosti
LR

Dostal jste práci + bydlení + obědy. Zdarma. Večeře jste si platil - ta hrůza!

Nic ve zlém, ale na začátek a start do života docela dost. No a pak přišla jiná doba ...

2 2
možnosti
TH

Umite cist? 

"Nedostal jsem žádné peníze na obživu,jen mě zařídily zaměstnání ve státním statku+ubytovnu+obědy a večeře které si je potom můj zaměstnavatel strhl z mého platu" 

Vsechni zamestnavatel strhnul z platu.

1 0
možnosti
JC

To je velká bolest kolektivní výchovy - děti jsou tam učeny a vychovávány pro zcela jiné podmínky, než které je posléze v životě potkají. Ve střetu s těmi, kteří dovednosti života postupně odkoukávali od svých rodičů v každodením rodinném životě, nemají prakticky šanci uspět.

Ani startovací byty to neřeší - ale dík aspoň za ně.

2 0
možnosti
Foto

Což se na tu vaši činnost ve státním statku pokusit pohlédnout i ze strany toho, který vás popadnul za flígr a vykopnul?

1 0
možnosti
TH

Jake by to asi bylo? On se muze nekdo vyhodit z prace i bytu nahodinu?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS