Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mojepostovnischranka

2. 2. 2011 19:48
Pro Hanah7

0 0
možnosti

mojepostovnischranka

2. 2. 2011 19:51
Re: Pro Hanah7

nemohu tomu pánovi pomoct sehnat práci z objektivních důvodů, ale věřím tomu, co píše. A Vám jsem chtěl poděkovat za snahu mu pomoci alespoň svými radami. Udělalo to na mě velký dojem.

A ten pán má odvahu, jiní by jen seděli nečinně doma,a čekali, co příjde samo...

0 0
možnosti

hanah7

2. 2. 2011 17:36
Jsem vzteky bez sebe, když slyším všude z médií

kolik stát vyhodil peněz za "veřejné zakázky", naposledy Vondrův skandál a přes půl miliardy ze státního rozpočtu jedné firmě.....600.000,-Kč za dva dny "pohotovosti na telefonu", a pak někdo musí žebrat na úřadech, aby měl na jídlo. A to jsem prosím pravicová volička! ;-O 

0 0
možnosti

Draggo

2. 2. 2011 17:44
Re: Jsem vzteky bez sebe, když slyším všude z médií

Tak to bude tim. Spousta lidi se bije v prsa, jak jsou pravicovi a pritom u nas zadna pravice neni a kleptostrany stridajici se u moci se lisi jen barvou. Volite furt ty stejne smejdy. K neuvereni!:-P

0 0
možnosti

Draggo

2. 2. 2011 17:04
Na jobs.cz jsem neco nasel,

hledaji nekoho na misto skladnik/logistik v Jihlave u OKAY. Zkuste tam napsat.

0 0
možnosti

hero8

2. 2. 2011 17:08
Re: Na jobs.cz jsem neco nasel,

Draggo: Děkuji,hned tam napíšu a zítra se tam rozjedu.

0 0
možnosti

torstyn

2. 2. 2011 16:47
No

když  ještě máte počítač a připojení k internetu tak na tom tak špatně nejste.Ani se mi nechce věřit to co píšete.Nasekal jste dluhy tak Vám obstavili i soc.dávky.Problém bude asi také v tom proč Vás Albert propustil skoro bych si tipnul.Najděte si www stránky kde nabízejí práci a osobně navštivte místa kde práci nabízejí a přestaňte žebrat na netu. 

0 0
možnosti

hanah7

2. 2. 2011 16:53
Re: No

Myslím, že jste zbytečně tvrdý a že nemáte podobnou zkušenost. Věřte, že jsou situace, které je opravdu obtížné řešit.

0 0
možnosti

Swarog

2. 2. 2011 16:44
Komu se chce pracovat, vzdycky neco najde.

Me se zda, ze ciganite.Na stavbach je vzdycky nejaka prace, na obecnim urade by vam taky mohly poradit.Me se zda, ze vy nechcete praci, ale penize.

0 0
možnosti

torstyn

2. 2. 2011 16:53
Re: Komu se chce pracovat, vzdycky neco najde.

S tím slůvkem cigáníte jste se trefil do černého.Pobavil jste mne už jsem se dlouho nezasmál.

0 0
možnosti

hero8

2. 2. 2011 16:41
Pomoc v nouzi

Podrobnější dotazy zdělím na telefoním čísle 723351077

0 0
možnosti

hero8

2. 2. 2011 16:25
Pomoc v nouzi

Předem děkuji za jakoukoliv radu a pomoc Vám všem-děkuji.:-)

0 0
možnosti

hanah7

2. 2. 2011 16:14
nejprve se zkuste obrátit na sociální odbor

oddělení hmotné nouze a sociální prevence. Možná se to u vás jmenuje jinak, ale každopádně na sociálním odboru. Tady je zákon o hmozné nouzi

http://www.vyplata.cz/zakony/z111-2006sb.php

Tak se na něj podívejte a dožadujte se dávek, které zákon přiznává. Zkusím zjisti víc a případně dám ještě vědět.Držím vámi rodině palce :-)

0 0
možnosti

hero8

2. 2. 2011 16:17
Re: nejprve se zkuste obrátit na sociální odbor

Nemám nárok na žádný jiny příspěvek,protože se socialní odbor dívá půl roku na zpátek a to jsem ještě měl práci.

0 0
možnosti

hero8

2. 2. 2011 16:13
Pomoc v nouzi

Celý svůj život jsem pracoval,teď je mi 40 let a nikde mě nechtějí,stát nemá na to mě nijak pomoct.Jsem už na dně a proto jsem se uchýlil k této krajní cestě.Už nemám hrdost-kašlu není,už jen toužím uživit svojí rodinu.

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

2. 2. 2011 16:12
Na dálku to neumím

Rád bych ti pomohl, ale v Jihlavě nikoho neznám, tedy práci ti neseženu. Pouze se domnívám, že 6.000,- CZK na tři lidi je málo.  Zkus se obrátit na sociální odbor z důvodu hmotné nouze a zároveň nabídni se jim  do veřejných prací, úklid obce ap. za mzdu, pokud ti nevyhověj , tak to "žeň" vejš na kraj. Tam by ti snad mohli alespoň brigádu sehnat. Práce (brigáda), třeba na údržbě silnic, by se určitě našla. Jak na obci, tak na kraji jsou zřizovatelem různých příspěvkových nebo i podnikatelských subjektů, tak musej mít přehled a ne tě hnát na ÚP, kterej je v tomto směru k ničemuR^ Hlavně se necaht odbej. Náš děda ( původním povoláním statkář) říkal, že drzé čelo je lepší než poplužní dvůr.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x